To be continued

Jag tänkte skriva ett inlägg.. men va!?
Det är ju bara jag (utom Lindas sällsynta infall) som underhåller bloggen numera. Lisa har flyttat vidare och ni andra vet jag inte vad ni håller på med.
Så, som den vuxna 18-åring jag är har även jag kavlat upp skjortan och flyttat vidare mina rader till http://carinaannahalling.blogg.se
eller ska iallafall.
Det känns så självcentrerad att bara jag skriver på en blogg för oss alla sex.
Men nu när jag ändå är igång kan jag säga att det var SKITKUL igår kväll! Ah!! Drinkar, shots, killar, dans och blackjack. Riktigt fin partykväll med Kajsa och Haas! Och ännu mer blir det när Lisa anländer och resten joinat oss vuxna mogna kvinnor.
Puss gillar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0