Tankar


Klockan är 00:20

Jag vill:

*måla läpparna röda
*gå ut på krogen
*dansa med mina snygga tjejer
*pussa på alla killar
*hitta en båt
*hoppa ombord
*kasta loss
*att någon ska kunna starta den
*inte krocka med kustbevakarna
*att det ska finnas en hundvalp ombord
*som jag behåller
*döper till "Hunden"
*men han är rädd för oss
*så han hoppar i vattnet
*men han kan inte simma
*så han sjukner som en sten
*jag hoppar inte i efter
*det ser kallt ut
*en fågel kommer
* dyker i och räddar Hunden
*släpper av honom i sitt bo
*uppfostrar Hunden till en fågel
*Hunden ska lära sig flyga
*kastar sig ut ur boet
*faller drop dead ned
*landar på en duva
*duvan blir sur
*bryter njuren
*Hunden donerar

* va fan...

*glöm de islutet
*vill sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0