Söndag! Lisa!

Godis dagis!
Igår målade jag klart taket på mitt rum, åt thaimat (riktigt gott faktiskt!brukar inte gilla det) och på kvällen undrade Max om vi ville komma till han och se på film med honom och Jakob. Vi åkte dit vid åtta och sedan kollade vi på tre filmer, District 9 - sög balle, The Descent - asläskig!, Dark Water - segast ever!
Det var i alla fall jättemysigt och askul i Dark Water när en tjej gjorde en kullerbytta ner i en vattentank hehe!
Fubbo Ida som somnade i den sista filmen! Söt är hon! ♥
Egentligen skulle jag tagit en tidig buss från Mackan eftersom jag var råtrött men man kommer aldrig därifrån innan kl 02.00, seriöst! hehe
Btw, Macko har typ de goaste päronen ;)



Söt!

Idag ska jag chilla på det!


love ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0