Linda- stuffed

 Hey the HH:s OF G6.
(the Hugh Hefners of this blogg)

Även om jag never in a milliondrillion light years trodde jag skulle säga detta, mindre ens tänka det, så säger jag det ändå; man KAN, believe it or not, äta för mkt jordnötssås....
Jag rullar fram just nu. bokstavligt talat. 


Vet ni vad jag har kommit fram till?
jag kan inte lova er att jag kommer klara/överleva gymnasiet, it´s eating the crap out of me, (eller jag som eating the crap out of jordnötsås),
jag kanske bara har en dålig dag, men om inte, så kan jag ialf baskeme lova er;
- I WILL LAUGH UNTILL THE END!!! THE SHOW MOST GO ON! 

så, vad skönt att ha lättat mitt hjärta.... önskar bara jag kunde känna mig lättare också.... mätt....
nu ska jag duscha, (hoppas jag fortfarande kan se mina fötter...)

Natti Natti Era Flan

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0