17:28 Anna

Godeftermiddag!

Det har vart en väldigt rolig dag idag, som vanligt hehe. Men det är synd att vi har sååå mycket plugg nu, känns lite jobbigt när man inte fattar. Fast då är jag sysselsatt ett tag iaf. Efter religionen övervann jag min rädsla för att vistas i samhälldelen! Duktigt Anna!! Men inte fick jag mkt gjort, samhällare är riktiga stirrare. Fast dom kanske bara inte är vana vid att se naturare?

Undrar i överigt vart alla bra killar är? De flesta jag känner är riktiga ass. Riktigt riktigt dåliga. Fast jag är dålig på att komma över dom. Jaja. Men jag saknar kramar. Och pussar. 

Nu sitter jag o känner mig smart i mammas glasögon. Tänkte testa om min huvudvärk är av att jag ser dåligt, men jag tror inte de. Fast dem ger min lite mer huvudvärk e de nästan värt de för jag känner mig som ett geni! Att jag sedan sitter här i min NASA t-shirt gör ju inte saken värre. Hehehe.


Einstein Junior?


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hihi..undrar också vart alla bra killar är..:)

Saknar dig! <3

Jag tycker faktiskt att du kan flytta tillbaka till Storvreta.! Hihi :D

Puss!!

2010-01-11 @ 19:37:08
URL: http://asml.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hihi..kommentaren va från mig :)

2010-01-11 @ 19:38:02
URL: http://emzablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0