Feb. 17, 2010 - Viktoria

jag är väl inte ful
har inga större fel
jag har hållit mig ren
orkar spela med
jag köpte nytt i går
klarar av att stå ut
det gör mig ingenting
för jag har gjort slut

med det som var förr
det har jag lämnat kvar
det får vara glömt
det var något som var
jag har börjat tro
att det finns nåt mer
att en sån som jag
har någonting att ge

så du kan ha ditt liv
göra vad du vill
jag vill dig inget ont
du kan lycka till
men nu är det jag
jag ska bli en av dom
som jag svurit åt
som man sjunger om
Keep figthing alla där ute! ♥ (En dag att bli kär på - Bo Kaspers orkester)





HejHej!
Idag har jag lyckats arbeta lite och sedan inte gjort något. Tanken är att jag ska träna ikväll men jag slängs mellan en vilja att göra det och en vilja att hoppa. Känner mig lite krasslig men egentligen behöver jag träna. Man får väl se hur det blir... När jag vaknade i morse var jag helt inställd på att ta mig en liten springrunda men mitt bättre jag tog över när jag gick ut. Kunde ju knappt hålla mig på fötterna fastän jag gick så hur skulle det gått om jag sprungit? Känner inte att det behövs några brutna fötter eller nåt sånt för tillfället. Hmm, höll på att skriva godnatt som hejdå-fras... good job! Well well, nu säger jag: Tappa inte bort er i snön ♥ Vic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0