Bra Bättre Bäst. anna

Såhär sent har jag nog aldrig gjort ett inlägg. Vänta ska hämta en banan att äta på- så mmm.
Jag blir lite filosofisk om kvällarna. de är nu jag går igenom dagen. Är det inte mycket kärlek i luften? Eller så är det bananen hehe. Förut tänkte jag på motsatsen till kärlek. Nej hat är det verkligen inte. Det är en känsla. Motsatsen till kärlek är likgiltighet. Eller hur? Så om någon känner nångonting, vad det än är, är det iaf inte MOTSATSEN till kärlek. Ne nu blev det krångligt.
Vart jag vill komma är att kärlek är bra. Bra även när det går fel. Vi kan ju trösta oss med att om det går åt ****** var det inte bra nog.
Det räcker inte bara med passion och attraktion. Man måste vara vänner också. Det är svårt att få båda och de är lika viktigt. Tro mig.
Jag peppar mig själv varje dag. Jag vet vad som är bra för mig och vad som inte är det. Ändå ramlar jag dit. Men då gäller det att inte vara för stolt för att få hjälp, att bli tröstad. OKEJ?
Nu ska jag nog sluta. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0