WHY GOD WHY!??!?!?! anna

Som sagt var jag på Ikea idag. Och vad såg vi inte då? Jo min fina garderob ska utgå! Den vackraste serien jag vet. VARFÖR!?! Jo de e nötterna i Paris som har för små lägenheter, Frankrike har den ledande konsumtionen. Men, nog om ekonomi.
Så nu måste jag tillbaka i veckan och köpa på mig några garderober, har en hörn men vill ju ha flera :'( nä jag måste ha flera. Behöver inte ens använda glagar längre, kläderna är så hårt pressade att de hålls uppe av varandra. Skorna står tre på varandra.


Vill ha med endörrar, fanns bara frostat glas, hade hellre valt de vita. Men de e ok fast synd att man ser igenom lite




Lillasyster förra året efter en låååång rensning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0