viktigt meddelande - vic



Har något viktigt att säga till alla G6-are. Från och med idag har jag slutat med mina värktabletter för ett tag för att testa om jag med hjälp av olika fettsyror som finns i sälolja (!) kan lindra smärtan i lederna. Detta är inte det viktigaste, men för tillfället har jag ont, inte jättemycket men tillräckligt att det stör. Jag kommer troligtvis vara mer lättretlig, mer ledsen och mindre positiv. Men jag ska verkligen försöka att vara mitt "vanliga" jag men om jag får ett ryck så snälla ha detta i åtanke och lägg inte för mycket press på mig, jag har så det räcker ändå med skola, träning, körskola, familjen och mina egna krav. Jag hoppas att jag inte ska behöva känna så mycket press från er under en vecka eller så medan detta försök pågår, utan att jag med er ska kunna ha det skoj och kanske kunna tänka bort smärtan.

Så nu efter mitt väldigt formella meddelande säger jag bara

Smiles ♥ Vic




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0