trött - vic


Ey yo bitches!

Hehe, nej den var larvig. Mina försök till att bli bättre med bloggen går uruselt, och jag vet inte vad jag ska göra åt det, sorry. 

För tillfället är jag en sjukling som ligger hemma hela dagarna och sover, ser på tv, tvingar i mig lite mat och är på datorn. Fast försökte mig faktiskt på biologin men fattar inte så.. 

Nu är dock mitt behov av att träna för stort så imorgon blir det skola. Och då även solarie med Lisa och sedan teorilektion (min första och jag är lite rädd!). 

Idag satt jag i våran pensionärskuvös, öppnade upp så solstrålarna kom på mig, och läste en bok. Det glömde jag skriva att jag gör. Men iaf, så det är väl den friska luften jag fått sen i måndags förmiddag. 

Och nu vet jag inte vad mer jag ska skriva... är sugen på att se Van Helsing så säger nog adjö till alla och gör det.

Smiles  ♥ Vic



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0