SKOLA IMORN - KJ

Hehehe, Tjolaplopp

Lovet, ja vad kan man säga om lovet... kul, men saknade mina vänner i hemsedal!!! Det var i och för sig kul hemma också med Emma, Linda och Anna <3 ;)

Skulle gått på yoga idag men så blev det ju inte :( passet var fullt och eftersom jag inte är medlem kunde jag inte boka en plats.. jag har inte fått svar än från maria.. hoppas hon inte är sur att jag inte kunde :S Wellwell...

Ska göra massa saker imorn efter skolan; träna, sola och hämta ut "medicin".. hosthost (?)

Och vet ni vad????!!!! Jag ska köpa en ny mobil!!! Har kollat upp några utan abonnemang för hyfsat bra pris (1090-1390 kr) :D

 

De är från LG och pekskärm which I love<333 och snygga och SMALA!!! Inte stora tegelstenar, så jag kan ha den i fickan utan att någon tror jag är tvåkönad ;P

Förresten, var på en en-timmes promenad idag med mina nya löparbyxor, och dem är så himla sköna :D<3 Och jag har plockat fram vår/sommarbyxorna och vill att vädret ska hålla i sig!! :D

Wellwell, ska se alla i G-8 imorn - hoppas jag! Och ha det tills dess :D Love ya<3

KJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0