Oh yes I did! - KJ

Så, äntligen har jag pallrat mitt ass till datorn och orkat gå in på bloggen... jag är kass på detta!!! Att få mig själv att skriva men jag ska börja NU!!!

Rolig dag idag :D var med Emma men sedan blev två fyra för vi sprang på anna och linda :D Det var kul.

Jag vågade säga till att min macka inte var varm i mitten och det skriver jag som dagens golden moment - BRA VÅGAT KAJSA :)
The background story är att jag köpte en macka på nåt ställe i nordstan och så skulle mozarellan vara s,ält men det va typ helt kall i mitten - BLÄ!! så när vi gick förbi stället vågade jag gå fram och fråga om hon kunde värma den yttligare ;P hehe, men puschningar av tjejerna x) är man svennigt feg eller what? MOHEHE

Hade lite gräl med bäbisen (erik) förut. asså inte gräl GRÄL, utan lite tjaffs typ... :O typ första gnabbet :O :O :O OMG!
Hehe, aja, det var inte så farligt, han var bara grinig tycker jag ;P ska leka imorn i alla fall :)

Tycker det är så kul med Emma&Greken :) och Åsa&Jakob :) <3<3<3 LOVE IS IN THE AIR... <3<3<3 :D (men speciellt Emma och greken för han verkar så himla snäll och omtänksam :) plus att jag inte sett eller hört så mkt om åsa och jakob ;P)

Hade en trevlig dag idag iallafall med Emma, Linda och Anna.. och Anna förresten - hängselbyxorna--> SÅ HETA ;)

Ska köpa boyfriend jeansen på H&M imorn!!! ;D (bara en liten notis)

LOVE YA<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0