MATCH :D - KJ

Hejhej, längesedan, hoppas inte de andra i G6 är arga på mig ;P

Har spelat match både igår och idag så nu är jag officiellt slutkörd!
I och för sig spelade jag max 25 minuter igår men det kändes idag ÄNDÅ!!!
Men idag var jag inne nästan hela matchen förutom när jag byttes ut lite i början av andra halvlek för jag var trött och hade ont i knät :(
Men jag är så jävla stolt :D ni ska få höra varför.....
Först- Jag sprang med bollen i full fart på vänsterkanten vek in, försökte passa en kamrat med en motståndare sparkade till den jag tog den igen och skulle springa lite hem för att vända men då knuffar hon ner mig i marken och gissa om jag blev förvånad när jag ser domaren visa straff!!! Jag var visst innanför straffområdet :P så Tesa tog den och gjorde mål :D YEY!
Sen- Det var ett läge i deras straffområde och en tjej i mitt lag hade bollen typ 1-2 meter från mig men hon var låst så jag bara slog till bollen med vänstern i bortre hörnet och MÅÅÅÅÅL!!!!! OMG, jag kan inte beskriva hur konstigt det kändes.. Jag har liksom aldrig gjort mål typ.. :P hehe fast jag spelade inte back idag utan mitt-mitt :)

Är bara allmänt glad och så kommer man hem till plugg och elände! :( så blir man ledsen direkt!
Vill bara säga bra jobbat till min engelskagrupp; Jag, Åsa, Emma och Vickan :D
Hoppas du kommer till skolan imorn vikki<333 ;'*

Såg på bio igår med Max och Ida och Erik min babe<3 roligt ;P den var ändå hyfsat värd att se.

Nu ska jag se till att plugga lite och kanske hinna slappa framför teven innan det är dags att nana.

PUSS på alla sötisar<333
Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0