IDA! - Lisa

Ida var du med på radio?!?! COOLT! ;)
hahahha med trädets gren xD ♥

Nu tittar jag på "the back up plan" såååå söt ;) :P heheh min typ av film asså höhö

looking forward to the floorball mañana! =D


Kollat igenom massa Kreta bilder FYFAN vad jag saknar det!!!! sjukt....

Nämen en machmut ur mitt hemliga arkiv hihi♥

DAMN vad jag saknar det ♥

Hahaha! Ännu en helgalen kväll på Splendid ♥

Snygg babe!♥ 

Finast♥

Saknar som FA-AN!

♥♥♥♥

Wall-guy aka nollåttan hahahha

Katten hahahhaha ♥

Anna & Gunnar =D=D♥

Michael och Georgijs ♥ saknar dem!

Fy fan vad jag var lycklig! ♥ (mobba inte min bränna hehe)

Kan inte sluta lägga upp alla underbara bilder♥

HÅLL I ER NU, DE OMTALADE VINDRUVSBILDERNA!!!

Anna babe♥

Jag...ehmm...babe?
Sluuuuuuut (för denna gången hehe)




Så jävla rädd är jag för honom :O :S 
Okej att jag och Ida är lite stalkers men vi är ju inte läskiga hihi

ÄLSKAR ER TJEJER SOM FAN!♥ (Bara så att ni vet ska vi åka till Kreta tsm)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0