HaPpY eAsTeR! - LiSa

tjatja!
Idag har jag solat på vinden mkt skönt! Sedan stack jag och Ida in till KBA:s stolthet, Karma, för en vårfika ute i solen! Plötsligt ser jag det sötaste paret; Kajsa och Erik. De joinar oss och vi sitter och njuter av solen och tjötar. Ett litet fail var dock att KJ:s smoothie smakade fisk? Och äckliga tuggumin som egentligen var goa ;)


NJUTER I SOLEN ♥

Kan ju även passa på att säga grattis till Emma&grek och åsa&jakob som har hittat varandra. Bara några singlar kvar nu hehe! Men Kajsa, du behöver inte oroa dig, du och Erik kommer alltid vara de sötatse paret hihi!

Imorn är det som sagt Hemsedal det ska bli kul och intressant? hehe Aja jag ska iaf ha kul ;D
Jag och Vic ska prova solarium HIHIHIHII (A)

Käka megamycket godis nu sötisar!!

LOVE YA GUYS ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg kille i bakgrunden, är det din kille lisa??? :P

2010-04-11 @ 20:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0