GOD MORGON

Hej på er!
Varför är det målnigt? (stavas det ens så? heh)
ååh kretabilderna får det att sticka i hela kroppen. Jäklar vad bra vi e tjejer! heheh Men vindruvsbilderna? WHAT THE FUCK? AHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!! That's just ugly.






Idag skulle jag vart med o lirat lite bandy, men eftersom vi får besök stannar jag hemma.
Imorgon ska bli skitkul, 20-års kalas ju! Söndagen blir nog minnesvärd, haha!

NU sitter jag och knatar på tangenterna i min superläckra NASA t-shirt. (inga taskiga kommentarer)



Idag måste jag STÄDA. det ser ut som skit nu.
PUSS♥


Kommentarer
Postat av: Emelie

oh, jag måste också städa! Ser hemskt ut!!



Jaa!!! Ni måste verkligen komma hit! Skulle vara sååååhär roligt! Saknar er allt för mycket!



puss x1000000

2010-04-24 @ 12:43:05
URL: http://emzablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0