Elite Plaza Hotel - Lisa

Behöver jag ens säga att Elite Plaza Hotel var fett najs? När vi kom dit hade vi ingen aning vart vi skulle men efter en stund joinade en kille oss och 5 i gick jag fram till mannen i receptionen och frågade vart au pair mötet var ngnstans. Han var sjukt trevlig och visade vägen till hissen tryckte in rätt våning och beskrev vägen! Där ska jag lätt bo ngn gång h3h3! Aja mötet var iaf väldigt bra och informativt, nu är jag 100% säker att jag ska till the US och jobba i NY som au pair, LÄNGTAR weeehooo =D

Plaza!

Idag hade de rullat ut röda mattan, visste de att jag skulle komma?


Btw tyckte verkligen att jag såg Jonas Gardell idag inne på Plaza... KÄNDISKÅT! (Ida)

love♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0