DÖDA MIG NÅGON!!!

gick hem lycklig, får sedan reda på att jag måste tillbaks till austwitch igen.  till skolan, skrev. sedan till fyren när skolan stängde. skrev i en timma. sparar. men inte klar. bokar ny timme på fyren, tar upp mitt sparade arbete på fyren, och vad kan man förvänta sig??? det är borta. ida ringer. vi gråter lite o ida säger att jag ska ta fram kniven. inga rakblad här inte. jag börjar om med 36 minuter på mig. dör lite innombords. 20 minuter kvar.

ALLT FÖRSVINNER IGEN.

...
...
...
...

går in på wiki o kopierar. förvänta er inget killer performance från mig imon. nu är det 7 min kvar. 6 min.

men det känns skönt att vara tillbaka!!! ska väl pallra mig hem o tröstäta lite. 5 min. klockan stressar det lilla liv jag har kvar ur mig. jag e som påskmust utan must.

godnatt. 3 min kvar. / linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0