AAARRGHHHHH!!! - vic


Hej!

Jag tänker inte låtsas att jag är glad, för det är jag inte. Idag är en skitdag rent ut sagt! Orkar inte gå in på detaljer.

I alla fall nu har jag biologin.. och en presentation med bilder på New Zealand (kan inte stava till det på svenska längre). Tycker ju att nån annan som hade lite mer tid än jag kanske skulle kunna ha gjort den men nej då.. jag som är hemma halv åtta efter en hel jävla dag i kungsbacka måste sätta mig och göra den. 

Gud nej, jag orkar verkligen inte. Nu går jag och ser på tv. Eller sover. Är vääääldigt trött nu!

Har ett tips i alla fall. Lyssna på Adam Lambert (framför allt No Boundaries). Han är grym och jag älskar honom! Strut är också bra, och Whataya Want From Me.. och For Your Entertainment.. och ja nästan alla! ♥ Sleepwalker är jättefin!

Time to go ♥ Vic

Btw, fest hos Dahlgren om en dryg vecka. Visst låter det gött? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0