Varm choklad är älskad, av Vick

Varm choklad är älskad
Bra för att kroppen värma
Med en kopp framför TV:n
Bränner man tungan
Fast det gör inget
För varm choklad är älskad ändå




HAHAHAHAHA!!! Var bara tvungen att skriva den! Väldigt ful men en kopp varm choklad är lycka efter att man gått och blivit kall på Liseberg i två timmar. Och kyla var verkligen bra för min lilla nacke... idag har jag inte varit snäll mot den. Först förvärrar jag min nackspärr på bussen och precis efter det börjar det tre timmar (!) långa kemikursprovet som alla andra redan pratat om. Sen är jag hemma för att sedan åka till Liseberg och så är vi tillbaka här igen. 




Mössa för en storspelare!

Nu ska jag ta ett varmt bad tror jag och sen gå och lägga mig. Och tjejer. Jag hoppas verkligen inte att ni gör något utan mig i helgen för jag behöver er (och ni behöver mig :P)

Tjolahopp snopp!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0