Söndag på alla sätt, Vick

Tjo!

Härlig kväll hos Slidan igår och med nytt folk och dans. Visade sig att en av dem där var en av min systers förra klasskompis. What a coincidence! Och idag är man väl lite efter på alla sätt. Som tur var är jag inte den som blir bakis. Fast det kanske beror på att jag inte är nån supa-tills-jag-däckar-person fast jag hade kunnat somna flera timmar innan jag väl gjorde det. Trots mitt större intag av alkohol (jag hade en Peach Melba, satans vad gott!) ,kombinerat med dålig tolerans för det, kommer jag ihåg allt jag gjorde. Jag vet att jag dansade väldigt fint och sexigt så den som vill förstöra min illusion kan få en smocka i gengäld! Sen sov jag hos Slidan och då fick jag hära när jag vakna att jag pratat i sömnen. Jag blev jätterädd att jag sagt något jag inte ville skulle komma ut för jag drömde nämligen att jag raggade på en kille som hette samma som en på festen (fast det var inte han!! Bara lite lik). Trodde jag hade sagt hans namn eller nåt men som tur va hade jag bara mumlat...

Men nu känner jag att min hjärna har sprungit sin väg.  Tror jag ska leta efter den i soffan efter att jag stoppat i Stolthet och Fördom i DVDn och hämtat fjärrkontroll, telefon, frukt, dricka, allt som går att äta!

Och förlåt G6 men jag orkade inte åka tillbaka till Onsala bara för att frysa röven av mig...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0