Livet närmar sig sitt slut för Vick

haha, nääh bara skojar men det är inte så långt ifrån... eller i alla fall det roliga i livet. För efter ett litet missförstånd mormor och mor sinsemellan fick jag igår två pussel. Låter kanske inte så farligt men om jag säger att ett år på 1500 bitar och det andra på 1000 bitar men du vet inte vad du ska pussla så kanske ni ändrar er. Men orken att pussla är borta efter att jag nattet till den 24 pusslade färdigt ett pussel (höll på mellan 12 och 3.30!) med bara en massa grönt. 

Och nu kommer far min med den roligaste nyheten, om en timma kommer farmor, farfar och farbror för att äta den kolossala kycklingen vi har fått. Varför, o varför, måste jag genomlida än mer släkt? Inget fel på min släkt men just nu är mitt hår blött, osminkad och en vilja att bara ta på mig mjukiskläderna och krypa ner med en bok eller somna framför TV:n.

Och nu regnar snön bort... 

Allt är jobbigt just nu. Känner att nu när jag inte är lika stressad saknar jag vissa personer/saker extra mycket. Till exempel att ha någon bredvid dig när du somnar. Igår kändes min säng väldigt tom och jag ville bara ha någon där. Men det kommer...
Aja, nu ska jag väl göra mig färdig... och sen tänkte jag nog se på den äldre Pride and Prejudice med Collin Firth som mr.Darcy (älskar!). Fast filmen är 5 och en halv timma så det blir väl att sätta igång. Och nu vet jag vem jag ska önska mig när jag går och lägger mig ikväll, Mr Fitzwilliam Darcy av Pemberly. Då skulle han få sig en omgång han sent skulle glömma! Men han måste såklart vara en gentleman fastän jag inte beter mig som en riktig dam ska...




Han kan ju försöka smita fån mina klor!
Och dig ska jag dela säng med ikväll!
Och jaa! Jag gillar äldre män för de är oftast mer mogna...



Ha det super och God Jul!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0