LINDA - FRÅN UNG KVINNA TILL BABIAN

HEJ BRUDS!

för det första vill jag bara säga, anna - Disneymaraton.

okej, det som hände senare på kvällen... vad fan vad det som hände?? jo jag kan börja med att berätta om min kaffefria vecka! ja, eller hur, har hon tappat bort vettet någonstans??!! och bieffekterna av detta psykbetende är inte att leka med...
Men i alla fall jag går runt o känner ändå att jag kan tygla mig själv från att kasta mig ner i kaffepulvret, men helt suddenly så bitchslappar 120 timmar, 45 minuter och 10 1/2 sekunders kaffeabstinens mig rakt i ansiktet, eller vi kan nog kalla det en sne höger...
Så jag tar sats, o kastar mig ut i hallen och just där har havreflanet i familjen (mamma) sprejat hårsprej på golvet = glashalt, nacken i backen... jaha så nu blev man rullstolsbunden också... o medans jag ligger där i en onaturlig ställning kan jag se hur kaffeburken börjar sjunga: singing halleluja, så jag halvt kryphaltar halvt krälspringer på alla fyra i min instinkta kamp mot ljuset o koffeinets kraft, snubblar på mattan o tillslut når jag mitt mål o bara: AAaaaaaaaaa...... livet kan nu fortsätta. det finns en morgondag. jag kommer bli 18 år.

jag antar att the dailybruceaward går tiiiiiiilll.....  dumdedumdemdum (trummor) .... Linda!!!

PUSSSSSSAR O ALLT SOM INKLUDERAR DETTA ÄMNE FRÅN MIG PÅ ER ALLA!!! (detta gäller även dig vickan som inte vill ;) )

have a happy period!     (yeah right kiss my cus!)

och efterssom jag e så snäll idag bjuder jag på denna godbit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0