Gutten Morgen!

Idag vaknade jag 12:26, fan. Hatar att vakna så sent, halva dagen har ju gått nu! Jag sitter iaf och käkar frulle nu, mumma! Nu när klockan är så mycket kan man ju äta en stadig frukost! hehe

Ikväll ska familjen Rask Jönson till farmor Mona på middag, roligt roligt? Nä men det är väl lite mys! Nu ska jag snart ringa angående Sims så får vi se hur det går!

Har bestämt med Dicken att hon ska komma hit kl 6 på nyår!! :D Ska antagligen göra iordning oss tillsammans, om någon vill joina är det bara att langa ett sms eller slå en plingelipling! Är det någon som vet när vi ska vara hos lille Buffeman? Hoppas,hoppas, hoppas att det kommer mycket pers dit iaf så man kan hitta ett potantiellt ragg! hehe LÄNGTAR SOM FAN IAF!



Jah kommer bli full som fa-an men det är väl nyår vi snackar om eller? Då är det helt okej att vara packad! Men jag kan lova att jag inte kommer kräkas euuww!



NEW YEARS EVE! hehe

Over and In and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0