Girlzzz

Wasup med ett inlägg och klockan är nästan fem?
BRA Anna!! Ser riktigt bra ut där i garderoben hehe :D

Idag har typ vart den tråkigaste dagen på lääänge! Vet inte om jag ska skriva om mitt pluggande eller när jag mockade hos hästarna imorse hmmm?
Mitt liv är så jäääävla kul ibland!! Det blir ju inte bättre av av att gårdagens paj är i kylen! På julen får vi fan ha massa sköj och ingen skola eller jobb! :D Looking forward to it!

Btw vet ni vad jag hörde på radion idag (när jag mockade...) Lady Ga Ga hade haft en sådan konstig/läskig outfit att en reporter hade fått hjärtattack och dött! Tänk att skrämma någon till döds med sitt utseende! Får akta er när jag är ute med hundarna på morgonen!!!!



Dösnygg! hehe

In och ut chokladstrut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0