vissa helger... (vick)


vissa helger är bara sega.
vissa helger är man bara ensam.
vissa helger blir en besvikelse.
vissa helger är helt enkelt bara tråkiga.
vissa helger är fullbokade.
vissa av dessa helger blir helt olikt det man trodde.
vissa helger... aah, ska jag fortsätta skriva?

min helg har varit kass samtidigt som jag är ganska nöjd med den. jag är riktigt ledsen över att jag inte kunde komma i fredags och vara med tjejerna. kände mig verkligen ensam då. men har man feber så har man...
kunde ju i alla fall spela matchen på lördagen, fast det var med nöd och näppe. jag gjorde en bra match, inga misstag och nästan mål, men jag hade ingen ork. sen skulle jag varit med mia på kvällen men det orkade jag inte heller så än en gång fick jag ställa in det. börjar må dåligt över att jag aldrig kan eller hela tiden byter dag. kan inte fatta att hon fortfarande orkar vänta på mig. det är en sju-helvetes underbar person den tjejen ♥ men samtidigt var det tur att jag sa till innan för senare på kvällen fick jag nog feber... igen.
men jag var i alla fall inte helt ensam för jepson hörde av sig senare så jag messade med honom hela kvällen. vet inte, men han lyckas göra mig glad hur sur/nere jag än är. sen en fråga, om man är med några kompisar och bara träffas för att umgås, ingen fest eller nåt. varför börjar man sms med nån annan då? ser inte nån poäng i det om jag ska vara ärlig... om det inte är så att man vill driva med nån och ha den personen att skratta åt.
detta var alltså lördagen. idag, söndag, har jag mått dåligt från och till. i morse orkade jag inte så mycket så jag såg på filmen World Trade Center. sen spelade jag lite spel med mor och far innan jag övningskörde en vända. så intressant har min dag alltså varit. kan inte fatta att jag är nöjd med denna helgen egentligen. är ju inte frisk och allt jag tänker på är att jag imorgon måste gå till skolan och sen träna. crap!
nu måste jag gå och duka. time for food! (kärlek)

live today, dream about tomorrow ♥ vick




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0