Sjuk ~Ida

Är feting jävla sjuk, värsta skoldagen på länge! Finns inget värre än att vara sjuk och behöva gå till skolan...
Sluta iaf tidigare eftersom min CAD lärare inte kom och tajma de bra med jakiz så fick åka med han hem :D

Måste bara säga att jag är TJOCK och då menar jag inte..åhh kolla va tjock jag är..måste banta..ovs..
Utan att jag äter som en häst och de är kräftsalladens fel. Så sjukt jävla gott är de! Tar slut på en burk i veckan. Idag efter skolan klämde jag i mig 4 mackor utan att va hungrig, bara för de va så gott :D
Jag är ett stolt "fetto" hi hi hi

Ikväll blir de knullis eller inte knullis för min del. Beror på hur jag tar mig hem eftersom jag ska åka tidigt imon och kolla på Sofia som ska tävla sm(?) i cheearleading! Kommer nog bli nice!

Nu ska jag plugga matte sen sova och sen kanske åka till knullis (Y)

cya! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0