Shopping!!! LindaBinda - Underbart!

Hola Chicas Bonitas!

Efter skolan drog jag iväg och gjorde lite secondhand shopping. It was legendary!!! jag hittade allt jag fantiserade att hitta på vägen dit!!! åååhhh jag e så glad. happy. feliz. hihihihihihihihihih.
jag köpte en svart kavaj (ÄNTLIGEN!!!!!), en vit skjorta (kan inte ha för många), och ett par skor (!!!!!!!:)!!!!!!!!!). skorna är hmm ett par svarta vanliga, eehh, lite klack 4 cm?, rundad täckande tå. Ni får se! gud vad underbart! Att handa är som bomull för själen!!!
 
*
skor - 25 kr
* kavaj - 25 kr
* skjorta - 10 kr
Allt: 60 kr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 jag borde  mig åt lite beatytreatment. mina ögonbryn har börjat gilla varandra, en stark dragningskraft har utvecklats mellan dem, de har numera flyttat ihop. o sedan ikväll när jag ska duscha ska jag nog vara så duktig att göra en inpackning på mina ben, då blir pälsen extra mjuk.

nu ska jag på befallning från annaplugga high musical school (??). fy fan vad jag kommer dö. en bit av mig kommer för alltid försvinna. jag kommer aldrig bli densamma igen. high school musical in my ass. men anna och jag har gjot en komprimiss. jag ser på HSM 3, och anna ska se på Remember The Titans med mig.
hihihihhihihihiih nu blev jag glad igen!!!! hahaaha



 
McClusky från desperate Housewifes??

All mina läppar på er! PUSSAR!!!!!!!!!!PUSSSAR!!!!!!!!!PUSSSAR!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0