Puss. Anna

Godkväll!

Idag är våren äntligen här. Kl 6 var det +14!! UNDERBART!
Inte en enda läxa har jag gjort heller, väldigt väldigt skönt.
Efterskolan traskade jag o linda bort till kungsmässan. Sen sånglektion. Sen kungsmässan med ett tillskott av en Åsa, en Jakob, en Emma & en Grek. Och en spenat-juicy. Väldigt väldigt uppsakttat.

Jo sen var jag ju till tandis. Oj vad fina tänder jag har! Tydligen kraftiga käkar och starka läppar också. Och när jag biter ihop är det ju som specialeffekter!! De visste ni inte va!? Direkt efter åkte vi till Maxi och köpte godis som om det inte fanns nån morgondag. Men jag e inte sugen. Det blev lixom lite för mkt.

Skulle lägga upp lite fina bilder som jag just laddat in på datan, men kan inte hitta dem. FAen. Vet inte vart dem tar vägen!! =/ Det var jue en så fin bild på mig...:'( hoho nä men på ett par läckra små rosa spets shorts o en leopard sport-bh. Men det e ju som det de. Eller jag e ju som jag e.


PUSS

hahahahahhahahahahahah såg just face-in-hole picsen hhHASHAHAHAHaaaggagahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0