På mammas jobb :D - KJ

Hejhej

Nu sitter jag på mammas jobb och är skitnervös!!!
Vår lärare sa att de kunde komma upp frågor om vårt kungadöme och om de olympiska spelen och nu sitter jag här och försöker tvångsmata in meningar jag skulle kunna säga... :S
Men det är ju skitsvårt!
Jag tänkte att jag kanske kunde berätta lite om att vi har en kung som härstammar från Frankrike - Jean-Baptiste Bernadotte, det tror jag de kan tycka är intressant :P
sen till OS så kommer de säkert fråga oss om längdskidåkningen... vad nu det heter.. xD får kolla upp det..

GUD VAD JAG KOMMER SAKNA ALLA!!! Känns som att jag ska vara borta i en evighet. Men 10 dagar går fort och jag ska försöka lära mig så mkt som möjligt :) annars är ju resan onödig!

Det som känns lite konstigt dock är att jag ska vara med hon tjejen mycket av tiden men hon har massa läxor att göra och säkert fritidsaktiviteter och vad ska jag göra då? men jag har med mig lite läxor själv så jag kan pyssla med något :)
Kanske får gå in på bloggen? :O

Men nu måste jag leta ord och tvinga in meningar som säkert inte är så värst grammatiskt korrekta menmen.

ÄLSKAR ER I G-6<3 kommer sakna er, och De två emosarna i klassen (Em och Å) :P och Esteten (Mal) och Samhällaren (Mar) och min boyfriend<3

LOVE YA-- KJ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0