onsdag. anna

Hejhejhej!

Är väldrigt trött nu. Det är svårt nog att ställa om från lovet, men min hjärna går på (den gör de visst) högvarv. Vi fick klar lab.rapporterna idag. Men inte nog med det -jag tänker fruktansvärt mkt på killar. Aaaaaah dom finns överallt! Påväg till skolan på morgonen börjar äventyret -vem ska sätta sig brevid mig? Jag sitter som en liten allah-dyrkare och ber för att ingen av tjejerna ska göra det. Oftast har jag tur och en riktig snygg grabb slår sig ned brevid mig. Då är det en GODmorgon. Men jag måste skärpa mig. Jag har blivit alldeles för lössläppt.

Fick hem min veckorevyn, men blev besviken. Otroligt värdelös.



nu måste jag skynda mig ska träna för en gåns skull. neeeej har ju inte ens sminkat av mig!!
Fort som fan nu! vrf skriver jag? pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0