mysteriet med flaggorna - vick



Idag är min dag upp och ner. Ibland glad, ibland ledsen. Rolig, tråkig. Ont i halsen, mer ont i halsen (kan inte svälja normalt längre). Hänger med på lektionen, wtf where am I?.

Har lite dåligt samvete för att jag inte följer med och ser på den nya kusinen men orkar verkligen inte. Jag är trött, inte så babytokig och idag bara väldigt hemkär. Hoppas de inte tar åt sig!

Vill bara säga att Linda idag på lunchen frågade varför det flaggades. Jag fick svaret när jag kom hem och kolla ner i brevlådan. I där låg ett litet vykort med texten Grattis på namnsdagen önskar mormor och morfar. Så idag är alltså Viktoria-dagen och då det är kronprinsessan namnsdag ska man ju flagga (fattar inte det egentligen). 

Men nu ska jag bara dö i soffan eller nåt sånt...

Lots of Love och Lycka ♥  Vick




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0