Muuu - Lisa

Hej snyggingar!
Idag har jag och Ida vart och hyrt skidor =D Jättesöta killar där hihi (A)
När jag kom hem i regn och blåst så märker jag att oooops ingen nyckel... Bara att sätta sig på uterummet i ca 6 grader med skinnjackan och blöt, behöver jag ens säga att jag frös ballen av mig? Chipspåsen jag och Ida köpt på IKEA försvann på ungefär en kvart... Linnea kom efter 45 kalla minuter och räddade mig men jag begav mig ut igen för att hundarna tvingade mig -.-
Nu har jag iaf räknat lite matte och när jag kommer hem åker böckerna fram igen *räknaräknaräkna*

Lockigt hår körde jag på idag (gammal ego-pic höhö)

Det är konstigt när man tror att man känner någon men visar sig vara någon helt annan, makes me sad and indifferent!

Kommentarer
Postat av: anna

fiiiiiiiint!

2010-03-23 @ 19:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0