Lisa

Har precis vart i stallet och har tagit en dusch så nu sitter jag o käkar havregrynsgröt med äpplemos (Ja Ida det är gott :D) och lite chips =D
Sedan har jag
jordgubbar som väntar på mig i kylen ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ FYFAN VAD GOTT!
Tror att jag ska ut o springa sedan eller kanske köra ett spinnigpass i källaren för då får jag duscha igen =D hehe Älskar verkligen att duscha ♥
Det är fysiskt omöjligt för mig att sova längre än 08.30 längre... Kan verkligen inte sova längre än så när jag är hemma iaf ;)
Räkna matte sedan -.- fast kommer antagligen "göra" det imorn :P
Snart kommer Grandma & Grandpa (fejk) och ska fika (det är inte dem som jag ska hem till imorn)

love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0