LISA HAPPY

Igår, var lite intressant haha =D Anna & Lindas vita kväll blev nattsvart, and I like it! hehe
Det var iaf mys i knullkojan när vi kom hem, vi 4 skedade hela natten, mycket mysigt men jag hade sjukt ont i axeln när jag vaknade. Frös ihjäl gjorde jag också, haha jakob somnade assnabbt och blåste kalluft i nacken på mig så jag frös ännu mer :P Sen var det att gå upp kl 8 och bege sig till stallet när alla andra låg kvar och sov.
När jag kom hem vid 12 blv det mer mys och vi solade genom att öppna fönstret, NAJS =D

Kajsa, vad kul att allt går bra därnere! =D FEST är ju asnajs hihi. Vi saknade dig igår på festen och kommer sakna dig i skolan! HA det asbra där nere nu!! Love ya!

melodifestivalen suger

love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0