Längtar!!!! ~Ida

Just nu längtar jag till min 18-års dag :D bara ca 9 månader kvar, inte så farligt :)
NÄ! MEN VAFAN DÖDA MIG! ELLER DE ÄR VA JAG LÅNGSAMT KOMMER GÖRA NÄR ALLA GÅR UT OCH JAG SITTER ENSAM HEMMA PÅ HELGERNA!

Nu ska jag försöka glömma de och säga va jag vill ha i tröstpresent!

'
Anna och Linda tyvärr är de inte alla kaffesorter jag är ute efter utan den vama chokladen!
De går bara inte att göra så god choklad som den som kommer ur dessa underbara maskiner :O
Va är hemligheten inne i den lilla lådan....

jaja! give it to mama iaf!
Om ni inte har råd, kan ni snatta den som finns på lisas stall.
Har ni inte hjärta nog att göra de så får jag väl ta den sj -.-

puss

Kommentarer
Postat av: Lisa :D

hahahah vi får inte glömma 10 kr nästa gång =D

Looking forward to it !! <33333

2010-03-15 @ 20:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0