Kemi helvete - Lisa

Bara jag som ogillar kemi nu? Känns som att jag inte har koll på nånting :/ BUHU
Linnea (mina sorasyster) har vart och shoppat hela dagen köpt ett bar SJUKT SNYGGA skor spm jag bara måste ha! Nu har hon precis gett sig iväg till Bussen för att åka till en kompis som fyller 20. Sedan ska de ut på krogen och vad gör jag? Pluggar kemi.... Ledsen i ögat är vad jag är!  Ont i halsen har jag med hahha fan vad jag klagar sönder! En positiv sak iaf, jag har sista promenaden med hundarna = gå utanför dörren och tillbaks =D=D

Fick reda på att jag hade en lektions frånvaro idag och då hade jag tillåtelse, Jag är ju krym =D Men nu kan jag ju tigga om skorna till exempel, bara påminna mamma lite diskret om hur duktig jag har vart ;) HÖHÖ


BÄSTA krämen + man ger ca 10 kr för att hjälpa mot human trafficing! =D

Nyponsoppa + glass som jag drack förut som mamma så gulligt påminner om att jag ska göra rent kastrullen :'(

KJ! Bästaste upplösningen! weeiho

love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0