Det bästa med helger är att dricka kaffe sent. anna

Godmorgon!


nyvaken och (un)fresh

Idag är jag verkligen utvilad. Vaknade av mig själv vid nio. Igår kväll var jag rädd för att min hals skulle brista tills imorse, men nej den gör inte ont. Sitter och knaprar vitaminer och dricker te för att hålla förkylningen i shack. Vill ju kunna leva runt ikväll hehe!

Jo jag hittade bilderna inför onsalavarvet!


TREVLIGT VA!? hahhah

De e nåt skit med vår hemtelefon. Så mamma knäpper på och av internet och snart blir jag knäpp. o Jag som inte har koll på när vi ska samlas G6. Menmnen jag är modern nog att ha en mobiltelefon.
WOHO nu fick jag sms om att allt e klappat & klart inför ikväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0