Bonjour - Hej

Tja, nu ar jag tillbaka från en liten resa till Frankrike.

Det har varit kul, och en grej som jag fruktade var sann - alla röker i Frankrike!!! Och inte bara vanliga cigaretter utan WEED!!!! Marijuana (haha, stavas?)
Och på en fest de hade ordnat så rökte många på och dagen efter kan man lungt säga att jag luktade som en skortsten! Unken gammal marijuana rök!!! BLÄÄÄ!!!

Aja, nu är jag hemma igen och har fått återse mina kära G-6 tjejer och min BF, som jag föresten firar ½ år med imorn :) vi ska förmodligen ut och äta på restaurang :D:D:D Ska bli kul<3

Måste plugga nu för har typ 2 veckor att ta ikapp men försöker vara mer aktiv, I PROMISE! <3

Pusspuss (så som Lady Gaga säger det i Papparazzi - haha så jävla fult!)
KJ

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul att vara i Frankrike, men minde kul att dom rökte som fasen.. hmm..

2010-03-15 @ 14:15:22
Postat av: Anonym

Vad kul att vara i Frankrike, men minde kul att dom rökte som fasen.. hmm..

2010-03-15 @ 14:15:45
URL: http://miichajohansson.blogg.se/
Postat av: Ankiepankies

usch för att röka sånt! eller röka överhuvudtaget också!

2010-03-15 @ 15:13:54
URL: http://ankiepankies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0