3:e - Lisa

Börjar känna mig lite ensam här nu, 3:e inlägget i rad :O hehe
Sitter & pluggar lite matte och dricker SodaStream♥ Fanta ofc! Jag ska ha med mig kolakakor och sockerkaka och sodastreaam haha så jävla ful kommer jag känna mig ;)

Igår såg jag den finaste filmen jag någonsin sett! Jag grät mig igenom hela slutet och jag vet vad jag vill ha för kärlek nu! De dem har är nog det finaste jag sett! A walk to remember är sjuuuukt bra! Jag beodrar er att se den! Till och med Ida kommer släppa fram en tår hihi (A)
Jag började kolla på den ganska sent igårkväll och tänkte att jag kunde se slutet efter provet idag men jag kunde fan inte stänga av! För fin helt enkelt.


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0