STRIKE! Anna

Godmorgon!!
Nu sitter jag här i min rosa mjukisdress, GILLAR'T!
Igår blev det bowling med grabbgänget, väldigt roligt var det :) Vill gå ut nu när det e sol, men jag vet att jag kommer ångra mig.. I protest mot alla ytterkläder o tjocka tröjor kommer jag snart ta av mig mer och mer tills det inte finns något kvar att ta av. Nämnde jag att jag vill vår vår nu? För det vill jag.

Nu ska jag omorganisera i min garderob. Sist hjälpte min systrar mig. Men jag har lärt mig av mitt misstag!! Hahah nä men måste få fram lite färg, använder bara svart vitt grått . Sånt bidrar ju bara till depp.



Nu ska jag sätta igång så jag får nåt gjort. Vi hörs sen, PUSSAR

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha..jo, min garderob är också nästan bara svart, vit och grå..

2010-01-30 @ 13:34:46
URL: http://emzablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0