2 die 4. anna

(skrev inlägget vid 5 men glömde publicera hehe! ;))
SÅ. Nu har jag gjort uppgifterna om och om och om igen. Klarar jag detta går all förtjänst åt min mamma, Linda & Bengan. Men måste ta en liten paus, efter ett antal timmar börjar hjärnan bara röra ihop allt. MAmma och syster såg på HSM3 så jag var bara tvungen att se på scenen när dem sjunger i trädkojan ni vet, den värmer mitt hjärta:) Fast mamma förstör allt med att helatiden tjeja om hur "skärpt", "snygg", "extremt tilltalande", och "om jag vore 17 så skulle jag allt blablabla.." om Zac Efron! Men vem kan klandra henne? Aaaahhhmmmmhmm..

Det finns ett par skor jag vill ha som jag såg någonstans, men vet inte vart dem finns elr märke =( Men det var helt perfekta, hög halvtjock klack o heeeeeeeeelt underbar mix mellan krabater & pumps.
Men dessa e 2 die 4!!! De är lite lika dessa, fast inte så mycket när jag tänker efter hehe.

Från Haider Ackermann, vill ha dem oxå


Nu blev jag sugen på ett par från CC oxå, superduper perfekta!

Update: Nu har jag sett på HELA HSM3, kan inte hjälpa de men tårarna rinner alltid på slutet, den är så fin:')
Ska nog lägga mig snart o sen gå upp vid 5 för att snabbt som attans dra igenom fysiken en sista gång. Sov faktist närmare 13 timmar inatt!! Slå den ni!

Just ja Linda skulle ringa dig, bäst jag gör de nu hihi.
Pussar till er mina fina mackor!! ♥


ps. mjukismyxor e de ultimata plagget, man kan äta äta äta o ÄNDÅ går det ner mer, YES!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Skit snygga skor :)

2010-01-28 @ 20:43:47
URL: http://emzablogg.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja verkligen! puss på dig Emelie

2010-01-28 @ 20:53:51
URL: http://generationsex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0