Red wine. Anna

Riktigt snack med riktiga kvinnor. Nämnde jag att mammas vänner is in da house? OH YES. Tycker faktist det e underbart, dom e asballa!! FAst mamma var ju bara tvungen att bjuda på kaffe efter all mat o efterätt, så nu har jag smugit till mig en sen kopp som jag smuttar på. No sleep for me. Garvar åt damerna, nu hör jag en ropa "De e ju bara bröst ju"! hahaha lite mkt vin där.

Men nu, äntligen någon som delar min uppfattning om 17 again!! Fast jag vet att två små coola killar gillar den.. Lägg märke till alla STAR WARS gejer, TILLFREDSTÄLLNING! Blir lite...nästan...ah.
Så nu bjuder jag er på ett härligt bildspel à la Kraften♥ Har även en video när vi springer runt där, och en när vi slåss med lasersvärd i en greenstudio. Men inget för allmännheten, tyvärr.


Ned i 17 again. Min typ av säng, min typ av man!


Jag och min BFF :)



Jag, kusin & C-3PO. Alltd lika rolig!


Ååh min favorit, Chief Chirpa


:)

Jag har inga kort på min fina samling med Star Wars figurer, så vi avslutar med mitt fina schack!


Nyvaken så visa respekt.

Gillar er:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0