Mr Morgon och Miss Lisa är här!

Jaha, då var det studiedag idag och sista ledighetsdagen :/ Me dont like it!
Idag ska jag även måla
sista lagret färg i mitt tak, JIPPIE FÖR FAN! Undrar om LillJulliknulli vill hjälpa mig?
Sedan är det bara väggar, lister, och fönster kvar... hallelujah?

Jag och Linda vill verkligen se New Moon på fredag, vi är envisa tråkiga jobbiga men ni vet inte hur mycket vi längtat efter detta!!!! HETA boys, bara överkroppar, Jacob, Edward... Jag och Linda kommer skrika av glädje (Ni kanske vill sitta en rad framför hehe). Om ni ska med får ni skriva det idag för vi bokar EXAKT kl 15.00 och de som inte hört av sig blir inte bokade. (Alla har vi en liten djävul inom oss!) JAG VET att vi är riktiga pain in the ass me vi måste!!



Vi MÅSTE se den nuuu! Vill ha! ♥

Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0