MOVIE!!! ~Ida

Nu ska det chillas lite yttligare. Har bara suttit och lyssnat på musik och väntat på att filmerna skulle ladas ner. Så nu är dom klara! Börjar med att se Slumdog Millionarie som Lisa hade sett. Sen blev jag rekomenderad av Max att ladda ner paranomal activity och förbereda mig på att bli livrädd! Googlaren googla bilder på detta och de såg inte bra ut....absolut inget jag ska se själv....och de hade jag rätt i!

Som sagt vem vill se den med mig, för jag måste ändå se den! Och den är nedladdad och klar så bara att joina vilken tid som helst på dygnet!

Vem vågar? Lisa jag behöver väl inte ens fråga dig......


Ska se harry poter idag också, de va ett tag sen :D

Ciao Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

JGA ÄR SÅÅÅÅ PÅÅÅÅ! (L)

2010-01-02 @ 18:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0