Mohahaha! ~Vick


Dagen började med att jag var lite nervös (?!) och på bussen in till fucking skolan mådde jag till och med dåligt... När jag kommer till andra våning i B-blocket ser jag en jag känner igen och i ögonvrån ser jag en annan. Kändes som om det gick väldigt segt men det gjorde det nog inte, allt hände på en millisekund (eller kanske inte riktigt men snabbt!). Jag kände helt plötsligt igen denna person och vill inte ens skriva vem det är. Aja, något var ju annorlunda och jag visste vad det var men när jag lämnat mina saker i skåpet var jag tvungen att tillsammans med Lisa rusa tillbaka till räcket för att se om jag fick en skymt av personen. Jovisst satt han där. Och vilken frisyr. Jag skrattade högt då och jag skrattar högt nu. När jag säger högt menar jag verkligen Högt med sort H! Vill till mitt försvar säga att det inte bara är jag utan även de kära Kajsa, Ida och Lisa. Sen gör personen inte saken bättre då han helt omedvetet gör en massa fula miner... 

HAHAHHAHH!!! Fittirackan vad Kul!

Förresten, någon som känner en Mange Sjöström? 

XXX Vick the Dick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0