mitt hus terrariumet. Linda

 Just nu finner jag dammråttorna i hörnen, spindelväven i taket, och den stora varelsen med lång hals (dammsugaren) mkt intressanta. Med andra ord är jag en stor pushover. Jag kan lätt ändra mina viktigaste och djupast inpräntade åsikter, i detta fallet för att slippa plugga. Som tillexempel för 1 1/2 år sedan, innan jag smakat på kaffets övernaturliga krafter, var jag den största kaffeisten ni skådat. jag utförde kupper när mamma inte var hemmma då jag "råkade tappa kaffepulvret i soptunnan" för att det inte var bra för henne att dricka.
Nu har jag påbörjat: få-ner-kära-lillasyster-i-kaffefödärvet - planen... Men det är ett bra födärv, kan jämföras med kvicksand.

nu ska jag nog fixa naglarna. ne först kaffe. en liten fråga bara: har jag gjort sönder min:
"det-finns-gränser-gräns" eller är Jude Law snygg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0