lisa LÄS

Kanske en liten mer detaljerad nyårsafton ur mina ögon? hehe
Hata Buffe för att han kastade ut oss 5 I FUCKING 12!!! Men tack ändå att vi fick komma! hehe
Glömde tröja och mobil, fast mobilen sprang jag tillbaka och hämtade.
Musiken var för et mesta skön och närdans med Vick slår allt hehe :D
Drickan var god, Åhlandsbåten med!
Hatar alla tårar och all besvikelse!
Nyårs kyssen med Ida, Max och Jakob, haha!
Dörr uppflängd på ögonbrynet, stenhårt hehe - Fläskläpp, ingen aning hur den kom till? - inre blödningar och en skinka som nu mer går inåt! Alla mina skador asså, hehe!
Skinkan böjdes in på promenden hem till Mackan och jag ville tydligen också gå in i ett främmande hus för att värma mig men Mackan stoppade mig, tack! Släckte även vår enda värmekälla marshallen </3 buhu! Klant!
Hemma hos Max låg vi i hans säng och lyssnade på Spotify och pratade om sexuella läggningar, droger och vad fan som var problemet med Buffe! Snodde även Mackans mysiga myskläder eftersom jag frös ballen av mig! Så jävla fult när vi var nere  köket och lille pappa kom ner och jag ligger utbredd över barstolarna i Max kläder och Max säger ju självklart att Lisa har alla mina kläder på sig hehe! Pappan svarade glatt, ja de passade ju riktigt bra! Jag kunde ju inte annat än att flina där på barstolarna! V
Vi gick ju som sagt hem ungefär halv sex och gick och la oss ca sex men vaknade chockande nog kl 12:40!
Pappa undrarde om vi kom  hem sent eller tidigt hahah!
Hur FAN orkade jag skriva allt det här?

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0