Lisa - fräscht!

Ett intensiv pass är ingen smekning på ryggen! Snarare en stålpinne uppkörd i röven! Men iaf jag och Linda gick in i själva träningslokalen, Linda först och jag efter! Jag ser i ögonvrån att Linda trampar på ngt lila-färgat. Linda ser lika förvånad ut hon och kollar ner för att se vad det var hon trampat på. När hon ser det trampade lilla lila offret får hon en glimt av panik i ögonen. Det är hennes använda trosor som ligger mitt på golvet för allas ögon att beskåda! Böjer sig snabbt och diskret ner för att snyggt fånga upp skammen - trosorna - och gräver sedan ner dem djupt ner i stackars väskan. Sedan när vi ska gå ut ligger bh:n överst den öppna väskan, vad kan jag säga. Linda gillar att flasha sina underkläder, både använda och icke!
Linda, tack för att du förgyllde min dag hehe ♥



love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0