linda- nice? not so mucho...

Jag har ett sår i min handflata som ser ut som en cus. hade jag varit kille så hade jag säkert uppskattat det och god know what i had done men eftersom jag saknar en Y-kromosom så ne, LÄK!!! HELA DIG SJÄLV! SY IHOP DIG!!! (omskärelse kanske är lösningen?)

Fast nu vid närmare eftertanke så kanske jag börjar utveckla lite spindelmannen-egenskaper, ser ut som ett sådant sår också. transformabel liten sucker. (haha kul att ordet trans är med i transformabel.. hehe)

som vi kom på förra veckan, även om det inte är någon nyhet; min humor har ganska låg standard...

Det var allt från mig, tack o hej leverpastej.

PS (
när man talar om trollen; när anna sa: LINDA! denna leverpastejen är ekologisk, då kan ju du äta den!!! :D .......
 
- jo för man brukar ju äta lever när man är vegan, det är ju allt min kost bygger på... 
    ...anna havreflan...  (med choklad på) quiero mucho siempre, du har ju trots allt 2%... även om du har dina inte-alltid-så-smart- :a stunder...hehehe.
men anna: skaffar du basker..., då kommer procentometern sprängas i luften, o du gör bäst i att inte vistas ensam med mig, jag kommer inte kunna hålla mig i styr, detta är en varning, inte en uppmaning. PUSSAR. jävlar vad långt detta PS:et blev... )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0